Rompa Leather is een Nederlandse leerlooierij die al meer dan 100 jaar op een duurzame manier zeer kwaliteitsvol leder produceert. Het bedrijf zocht een manier om warme leads en klanten te overtuigen van hun duurzame productiemethoden en hen te tonen hoe ze continu de eindkwaliteit van hun producten verbeteren.
Een opvallende walkaround (of beter flyaround) video en gedetailleerde infographic poster bleek de ideale mix.
Wat deed Tails?
Bedrijfsvideo
Digitale poster
Pittige video
Het eigentijdse en pittige karakter van Rompa Leather mocht wel eens extra in de verf gezet worden. Dat is immers erg belangrijk in de wereld van fashion en design. Daarom kozen we voor een snelle, unieke bedrijfsvideo waarin we dronebeelden combineren met klassieke videografie.
Digitale poster
Klanten en leads die getriggerd worden door het verhaal van de video, laten we uiteraard niet op hun honger zitten. Zij vinden op een leuke manier meer diepgang in een digitale infographic poster die, samen met de video, wordt verspreid via de website, mailings, QR-codes en dergelijke meer.